Kritikus fordulópontok – Rákészülés a 2026-ra!

2025. november 26. Publicis Székház

Barta Attila

Magyar Telekom

Magyarország

    Barta Attila

Attila online médiatervezőként kezdte pályáját kirowski / isobar ügynökségek csapataiban. Az adatvezérelt kommunikációs eszközökkel és technológiával a Londonban töltött évek alatt ismerkedett meg. Ott az Infectious Media és Yahoo cégeknél töltött be különböző pozíciókat. Nevéhez fűződik az IPG Mediabrands ügynökségi csoporton belül a Cadreon programmatic advertising ügynökség elindítása és régiós felépítése. A telekommunikációs iparágban a Vodafone-nál kezdett el dolgozni. Rövid FMCG (Nespresso) és banki (Erste) kitérő után most ismét a telekommunikációban tevékenykedik, mégpedig a Telekom média csapatában tölt be vezetői szerepet.

2025. november 26.

18:30–19:20
The Big Screen!

Hogyan szeretek, szeretnék hirdetni?

Csermely Ákos (Magyarország, Digital Hungary), Kiss Ágota (Magyarország), Mondovics Péter (Magyarország, Mastercard), Juhász Diána (Magyarország, Lounge Group), Major Helga (Magyarország, Publicis Groupe Hungary), Barta Attila (Magyarország, Magyar Telekom), Blaumann Debóra (Magyarország, Erste Bank Hungary), Dion András (Magyarország, Szerencsejáték Zrt.)