Kritikus fordulópontok – Rákészülés a 2026-ra!

2025. november 26. Publicis Székház

Kovács Péter

Google/YouTube

Magyarország

    Kovács Péter

Pályafutását ügynökségi oldalon kezdte, ahol PPC-vel foglalkozott 2006-tól. 2008-ban megalapította az Omnicom Media Group keresőmarketing divízióját. Ezt követően a Nokia közép-európai régiójának digitális vezetője volt, ahol 5 ország digitális stratégiai irányításáért felelt. 2011-ben csatlakozott a Google budapesti csapatához, ahol a magyarországi ügynökségek fejlesztésével eltöltött évtized után, 2021 óta iparági menedzserként dolgozik. Youtube-bal a 2012-es bevezetése óta foglalkozik, 2018-tól a YouTube hazai felelőse.

2025. november 26.

Kiss Ágota (Magyarország), Kemény Dávid (Magyarország, Kifli.hu), Juhász Diána (Magyarország, Lounge Group), Jánosi Péter (Magyarország, Ringier Hungary), Kovács Péter (Magyarország, Google/YouTube), Vámos Viktor (Magyarország, Addig Digital Advertising), Farkas Dániel (Magyarország, Star Network Influenszer Ügynökség), Atmedia képviselője (Magyarország), László Katalin (Magyarország, Adaptive Media), Orvos András (Magyarország, Teads)