Program
“Az idő igaz, és eldönti mi nem az.” Cirkusz kell a népnek!
Csermely Ákos (Magyarország, Digital Hungary)
Tartalomba fektetők!
Csermely Ákos (Magyarország, Digital Hungary), Buday Kollárik Tímea (Magyarország, JVSZ), Pavel Stanchev (Magyarország, TV2), Németh S Szilárd (Magyarország, ATV)
H2H vagy A2A – Kihez szólunk majd: az ügyfélhez, vagy az MI-hoz? A célcsoport kiválasztása az MI segítségével
Szabó Edit (Magyarország, DitteDigital)
Digitális influenszer: azt mondja, amit én akarok! És még csak be sem perelhet a végén. Influenszergyártás és szórakoztatás az AI korban? Mit fognak használni a jövő infleunszer marketingjében, ami persze a WOM-ot is érinti?
Hegyi Nóra (Magyarország, Kolibri Pictures)
A mesterséges intelligencia befolyásoló képessége
Kékesi Zsuzsa (Magyarország)
Amikor a közönséged még az ember lesz, kit Neked kell majd kíváncsivá tenned!
Kovács András Péter (Magyarország, KAP)
Egyáltalán tudjuk, hogy mit befolyésolunk?
Brand Zoltán (Magyarország)
Miként lehet és miként érdemes ma elérni és befolyásolni 7 millió embert?
Csermely Ákos (Magyarország, Digital Hungary), Vernyik Imre (Magyarország, FourFourLab), Mondovics Péter (Magyarország, Mastercard), Perjés Tamás (Magyarország, Kantar Hoffman), Marosi Gergely (Magyarország, MITO)
A Digital-media Hungary konferencia programjának ismertetője, sok játékkal nyereményekkel.
A változtatás jogát fenntartjuk!